הביצועים של הקמפיינר שלך יכריעו אם העסק שלך יצליח או ייפול…

לכן קריטי לדעת איך לבחור אותו נכון.

הדרכה שתראה לך איך למצוא מומחה לפרסום ממומן שייצור לך זרם קבוע של לקוחות וירוץ איתך שנים קדימה

ההדרכה שתראה לך איך למצוא מומחה לפרסום ממומן
שייצור לך זרם קבוע של לקוחות וירוץ איתך שנים קדימה

מלא את הפרטים שלך וגלה איך למצוא את מנהל הקמפיינים הטוב ביותר לעסק שלך, לגייס אותו לשירותך ולשמור עליו לשנים קדימה…

מה תגלה בהדרכה?

איך לבחור מטרות ויעדים שיגרמו למנהל הקמפיינים שלך להסתער על העסק שלך ולעשות הכל כדי להביא לך תוצאות?

מהן הטעויות הלא-מודעות שעושים בעלי עסקים, וגורמות למנהלי קמפיינים להתחיל "לחפף"? (בדרך כלל זו אזהרה שהקמפיינר מת להפסיק לעבוד איתך, וזה לא טוב לעסק שלך)

איך לדעת אם מנהל הקמפיינים שעומד מולך מתאים לעסק שלך?

איך להבדיל בין מנהל קמפיינים שיודע את העבודה, ובין כאלה שמדברים יפה אבל לא יודעים מה הם עושים באמת?

ייהרג ובל יעבור: מה אסור לעשות בעבודה עם מנהלי קמפיינים כבר מהיום ה-1, כדי לא להרוס את מערכת היחסים איתם (גם הקמפיינר הטוב ביותר לא ייתן ביצועים טובים ללקוח במערכת יחסים לא טובה)

שוק מנהלי הקמפיינים הוא תחום פרוץ להחריד.

תנאי הסף לכניסה נמוכים מאוד, אין צורך בדיפלומה או בהכשרה – ולמעשה?
כל אחד יכול להחליט לקרוא לעצמו מנהל קמפיינים גם אם אין לו מושג בתחום.

התוצאה? עגומה ביותר.

בעלי עסקים רבים "נכווים" בעבודה עם מנהלי קמפיינים לא מוסמכים, לא מוכשרים, שמחזיקים בידע חלקי או אפילו בידע שגוי – ולא יודעים איך להביא תוצאות.

במקרים אחרים, מנהלי הקמפיינים פשוט לא יודעים איך להתאים את עצמם
לבעל העסק – ואז מתחילים לעבוד, שורפים את הכסף של בעל העסק…
ולא מביאים לו תוצאה.

בגלל זה? החלטתי לשבור את הכלים ולעשות פעולה קיצונית.

אחרי 5 שנים שבהן אני חי ונושם את עולם הפרסום הממומן
והבאתי בעלי עסקים לצמיחה ושגשוג כלכלי – מצאתי את האמת:

מצאתי שישנם כמה תנאים שאתה, כבעל עסק,
חייב לדעת כדי לבחור מנהל קמפיינים שנכון עבורך…

כזה שיידע את העבודה, יידע להשתלט על הנישה שלך
ויידע להביא לך את התוצאה החשובה ביותר בכיס:

החלטתי לפרסם הדרכה מחתרתית שכוללת את  עקרונות המפתח
שאתה חייב לדעת כדי לבחור מנהל קמפיינים מעולה…

ולוודא שאתה לא נכנס לעבודה עם משווק שיפגע בך או בעסק שלך.

אומרים שאני משוגע, שאני יוצא נגד התעשיה ונגד הקולגות שלי…

אבל למען האמת – זה מחיר שאני מוכן לשלם בשמחה כדי שאת ואתה, בעלי העסקים שיכולים להיות הלקוחות שלי, תקבלו את מה שאתם צריכים כדי לצמוח בצורה מהירה ובריאה בעסק.

יש לי לקוחות שהגיעו אלי אחרי שניסו לעבוד עם 2 מנהלי קמפיינים, עם 5 ואפילו עם 10 מנהלי קמפיינים…

הנה התוצאות שחלק מהם קיבלו:

פרגולות אלומיניום

טיפול בבעיות קשב אצל ילדים

הסדרי חובות

וילונות בהתאמה אישית

מדריך לשליטה במחשבות של עצמך

וובינר מסיבת חנוכה עם טוביה

איך להגיע לעונג נשי חלומי

טיפול בקנדידה

טיפול בחולי סוכרת

רוצה לגלות את הדרך להגיע לתוצאות האלה בדיוק?
רוצה להפוך את מנהל הקמפיינים לנכס הכי חזק, מניב ורווחי שרץ אצלך בעסק?

מלא את הפרטים שלך וגלה איך למצוא את מנהל הקמפיינים הטוב ביותר לעסק שלך, לגייס אותו לשירותך ולשמור עליו לשנים קדימה…

תפריט נגישות