לקבל לידים איכותיים ולהגדיל את ההכנסות

באופן קבוע ויציב!

הנה מה שאנחנו מציעים לך לקבל מאיתנו:

בניית תוכנית שיווקית בתחילת הדרך.
✅ כתיבת קופי + עיצוב תמונות בקאנבה.
ניהול ואופטימיזציה לקמפיינים ברמה יומיומית.
אוטומציית ווטסאפ לשליחת הודעות ויצירת קשר מיידית עם הלידים שנכנסים אליך מהקמפיין.
🔥 והכי חשוב, אחריות – במידה ולא נספק לך את התוצאות שנקבע בתחילת הדרך, זה יכול להיות כמות לידים, מחיר לליד וגם מכירות… אז אנחנו ניתן לך חודש נוסף ללא תוספת עלות על השירות!

לשיחת התאמה ובנית אסטרטגיה ראשונית [ללא עלות], אני מזמין אותך להשאיר את הפרטים שלך עכשיו כאן למטה 👇

מאת - יבגני פילישין, בעלים ומנכ"ל סוכנות שיווק העסקים Hawk Digital

בעל עסק…

היום שנינו יודעים שבשביל להמשיך לגדול ולהגיע למקום הכי נחשק עליך גם מבחינה עסקית וגם כלכלית,
צריך שהפרסום שלך תמיד יעבוד ויביא לך לידים במחירים הכי טובים שניתן להשיג, במחירים שמתחת לממוצע בשוק, ושזה יקרה באופן קבוע ויציב! 

כמו אצל אחת הלקוחות שלנו שעושה וובינרים ומלווה הורים לתקשורת בריאה ומקדמת עם ילדיהם האהובים.

איך עשינו את זה?

פשוט מאוד 

– בעזרת סיסטמים, שיטות ואסטרטגיות אותן למדתי ב-6 שנים האחרונות.

– אם זה ללמוד קופירייטינג ומה שצריך לדעת כדי לכתוב בצורה שמושכת את קהל הלקוחות שלך.

– אם זה אסטרטגיות שיווק ופרסום שמתאימות לעסקים השונים (כל עסק והאסטרטגיה שלו, אין אסטרטגיית שיווק או פרסום אחת שמתאימה לכולם!).

– אם זה הניסיון שצברתי ב-6 שנים האחרונות בהן אני עוסק בשיווק ופרסום, בעיקר פרסום ממומן.

ועוד… 

ואת כל מה שלמדתי?
הטמעתי בצוות שלי כדי שיספק את התוצאות הטובות ביותר לכל לקוח שנכנס אלינו!

מה שגורם לנו לקבל הודעות של הכרת תודה כמו ההודעה הבאה.

אבל שנייה לפני השמפניות והחגיגות…

אני רוצה לחשוף בפניך עוד משהו,
והוא שלידים במחירים נמוכים, בשלב מסוים זה כבר לא הדבר הכי חשוב…
זה חשוב! מאוד! אבל זה לא הכי חשוב… 

מחיר הליד זה רק חלק אחד מהפאזל השיווקי שיכול להגדיל לך את העסק,
החלק שיותר חשוב מהמחיר לליד, הוא איכות הליד!
והדבר הבא שנהיה הכי חשוב אחרי שיש לידים איכותיים והם במחירים טובים, הוא שזרימת הלידים תהיה קבועה ויציבה לאורך זמן!
ולא פעולה חד פעמית… 

כמו שקורה לאחת הלקוחות שלנו שמתעסקת בהסדרי חובות לחייבים.

עכשיו רגע… 

יש עוד משהו שחשוב מאוד עבור הקמפיינים שלך,
וזה חלק שמצד אחד יכול להרים כל בעל עסק לשמיים, ומצד שני יכול לגרום לו ליפול לקרשים…

ולשלב הזה קוראים… מכירות!

נסתכל רגע לאמת בפנים

בעל עסק שיודע למכור ללידים שלא מכירים אותו ולא שמעו עליו מעולם (פה לאוזן לא נחשב, בפה לאוזן ממליצים עלייך וזה מייצר לך יתרון של 50% סגירה), יכול לייצר כסף גם מכמויות קטנות של לידים, מה שגורם לעסק שלו לפרוץ כשיש קמפיין שמכניס הרבה לידים!

ובעל עסק שלא יודע למכור ללידים שלא מכירים אותו ולא דיברו איתו מעולם, גם 1000 לידים לא יעזרו לו…
והדבר הכי כואב עבורנו זה לשמוע בעל עסקים שמבקשים לעצור קמפיינים טובים בגלל שהם לא מצליחים למכור גם כשהילדים איכותיים וצריכים את השירות שלהם… 

ספוילר קטן – 

ברוב המקרים, המכירות נופלות על החלק האחרון של המכירה, שלב הסגירה, החלק בו מבקשים את הכסף ומשם זה או סגירה במקום, או פולואפ… 

אז, לפני שאתחיל לפרט לך על מה שאנחנו הולכים לתת לך ברגע שנתחיל לעבוד ביחד.

סיכום ביניים -

מה השלבים אותם כל בעל עסק צריך לעבור בשביל להכניס כסף באופן קבוע מהפרסום הממומן?

ספוילר – אלה השלבים המרכזיים אותם כל בעל עסק צריך לעבור כשהוא עולה לפרסום ממומן, והאם לא רק…
וכל אחד מהם מתפרק לתתי שלבים.

ועכשיו... ניגש לחלק המעניין

מה אני מציע לך לקבל מאיתנו?

בשיחת הזאת אנחנו נבנה אסטרטגיה ראשונית איתה נעבוד בקמפיין שלך, 
נזהה את קהל היעד שלדעתנו הכי רלוונטי עבורך,
ומשם ניתן לך את ההצעה שהכי תעזור לך באופן אישי.

בשיחה הזאת אנחנו נרד למעמקי האסטרטגיה איתה אנחנו הולכים לצאת לדרך,

נעשה שיחת אפיון כדי להכיר את קהל הלקוחות שלך לעומק ומשם נתכנן את הקמפיין שלנו כדי לייצר לך כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן והשקעה!

בחלק הזה אנחנו נתכנן את כל השלבים אותם הלקוח הפוטנציאלי שלך הולך לעבור מהרגע שהוא נחשף למודעה שלך ועד הרגע בו הוא משאיר לך פרטים.

מהמודעה הראשונה ועד ה-Remarketing (פרסום חוזר ללקוח הנחשף) ועד ל-Exclude (הלקוחות שאנחנו מורידים מהטרגות, לדוגמא – מי שכבר נרשם או קנה את המוצר).

במידה ועושים פרסום בכמה פלטפורמות, אנחנו נתכנן הכל כמו שצריך כדי שלא יהיה טעויות,
נבנה את כל הקהלים הדרושים לקמפיין שלנו ונדאג לכך שהרימרקטינג יעבוד כמו שצריך כדי שברגע שהלקוח יחשף אליך במקום אחד, הפרסום ירדוף אותו בכל מקום!

לאחר שתכננו את ה-Roadmap של הלקוח, אנחנו צריכים לבנות אותו!

שזה אומר –
1. לכתוב לך את הקופי (המודעה הכתובה) אותו הלקוח הולך לקרוא ברגע שהוא יחשף למודעה שלך, או לקבל ממך קופי מוכן ולעשות לו כמה השחזות והתאמות ע"פ הניסיון שלנו כדי שימיר ברמה הגבוהה ביותר!

2. עיצוב תמונות בקאנווה כדי לתפוס את תשומת הלב של הלקוח ולגרום לו להבין כבר מהתמונה במה מדובר, מה הוא הולך לקבל ולמה הוא צריך את ההצעה שלך.

  • במקרה של סרטון – לוודא שהוא ימיר ולא יבזבז לך כסף… במקרה הצורך – תוספת ונגיעות דרך קאנווה.


3. החלק הזה מתפצל ל-3 חלקים עיקריים – 

  • במידה וסגרנו גם על דף נחיתה/מכירה – נבנה עבורך דף נחיתה/מכירה שימיר עבורך ברמה הגבוהה ביותר + שהלקוח יבין טוב מאוד דרך הדף מה הוא הולך לקבל ממך!
  • במקרה של טופס לידים – נבנה עבורך את הטופס לידים ע"פ השיטות שלנו שכיום עובדות והופכות מתעניינים ללקוחות משלמים!
  • במקרה של הודעות מסנג'ר או ווטסאפ – נכין עבורך את ההודעות המוכנות מראש אותן.


4. ניקח ממך את הקהלים הדרושים לקמפיין (למשל, רשימות כדי לעשות Look A Like) ונכין את הקהלים שאנחנו צריכים בקמפיין שלך.

5. נבנה קובץ גוגל שיטס אליו יעברו הלידים ונפעיל את האוטומציה שתעביר אותם לקובץ בזמן אמת או עד שעה מהרגע שהם נרשמו בקמפיין (תלוי במערכת דפי נחיתה ובמשפך בו משתמשים).

  • במידה ויש לך CRM… אז אנחנו מאמינים שהתהליך הזה כבר בנוי אצלך 🙂 . במקסימום… נוודא שהוא עובד ואין איתו תקלות מיוחדות!


6. נדאג לטבלת נתונים שתציג בפניך תוצאות אמיתיות מהקמפיין, ונדאג לכך שהיא תתעדכן ברמה שבועית וחודשית כדי שכולנו נלמד מהקמפיין וממה שנעשה בשבוע או החודש האחרון!

אחרי שבנינו את ה Roadmap שהלקוח עובר עד שהוא משאיר לך את הפרטים שלו, 

וגם בנינו את החומרים לקמפיין (קופי, תמונות, קהלים וכו'…), 

ויכול להיות גם את כל או חולק מהשלבים שהלקוח עובר עד שהוא משלם לך כסף… 

אז מפה כמו שאומרים – Lets Play The Game! 

מפה אנחנו ניגשים למלאכה האמיתית ומתחילים להעלות את הקמפיין (או הקמפיינים) לאוויר ולתת להם לעשות את העבודה!

להכניס לך לידים חדשים ⬅ שהופכים ללקוחות משלמים ⬅ מגדילים לך את העסק ⬅ מנפחים לך את חשבון הבנק וקונים לך את החיים שתמיד רצית לחיות! 💪

כאן המשחק האמיתי שלנו מתחיל!

אחרי שהרמנו לך את הקמפיין, התפקיד שלנו הוא לעקוב אחריו ברמה יומית כדי לראות שהכל תקין ופעיל, ואחרי שאנחנו רואים שהכל תקין ופעיל, לעשות אופטימיזציות לקמפיין שלך!

להוריד את כל מה שלא עובד טוב ומביא לידים או רכישות במחירים גבוהים ומבזבז כסף, 

ולהשאיר את מה שעובד טוב ומביא לידים ומכירות במחירים טובים ומכניס לך כסף באופן קבוע ויציב!

ואם משהו לא עובד?

אז זה התפקיד שלנו לראות את זה, לנתח את הנתונים כדי להבין מה לא עובד בקמפיין, מה הסיבה שזה לא עובד ולשנות את מה שצריך כדי לגרום לקמפיין לעבוד ולהכניס לך כסף באופן קבוע ויציב!

ואם נצטרך משהו ממך כדי לשפר את הקמפיין, אז לדבר איתך על זה ולהגיד לך מה בדיוק אנחנו צריכים ממך כדי לשפר את התוצאות שלך מהקמפיין!

הכוח והיכולת שלך להתקדם באופן קבוע נמצאים מאחורי המספרים של הפרסום שלך!

ממש ברמה של:

– כמה כסף יצא.

– בפני כמה אנשים נחשפת.

– כמה אנשים לחצו על המודעה שלך.

– כמה הקליקו על קישור וביקשו לעבור לדף הנחיתה.

– כמה נתנו לדף הנחיתה להיטען באופן מלא וצפו בו.

– כמו לידים/רכישות נכנסו.

– מה העלות לכל ליד/רכישה.

– מה אחוז ההמרה שלך מהקמפיין.

ועוד…

ואת כל המספרים האלה, אנחנו הולכים לספק לך!

הסיבה השנייה שאנחנו מספקים את המספרים האלה היא שאנחנו רוצים להיות ב-100% שקיפות איתך!

כי המספרים האלה יראו לך בצורה מדויקת מה קורה בקמפיינים שלך מבלי להיכנס למערכות הפרסום עצמן… 

ולנו? לנו זה יתן דרייב לעשות את המקסימום שלנו בגלל הידיע שיש לך שליטה מלאה על המספרים שלך!

והבונוס של זה?

כמו שאמרתי בהתחלה, צמיחה קבוע! כי עם הזמן כבר יהיה לך ברור מה עובד יותר טוב, מה עובד פחות טוב, על מה לשים יותר או פחות דגש וככה העסק שלך יתקדם קדימה!

לשיחה הזאת יש שני תפקידים,

הראשון – לחזק את רמת השקיפות בין הצדדים. בשיחה הזאת אנחנו נגיד לך מה היה בקמפיין, כמה כסף יצא, כמה לידים או מכירות היו ועוד…
וגם, נעדכן אותך בתוכניות שלנו לתקופה הקרובה כדי לשפר את התוצאות.

השנייה – להבין מה קורה מהצד שלך בקמפיין, כלומר…
מה קורה עם הלידים וכמה מכירות היו, המידע הזה קריטי עבורנו כי הוא עוזר לנו לדייק את הקמפיין!

כי אם מגיעים הרבה לידים לא רלוונטים, סימן שמשהו בקמפיין לא עובד כשורה וצריך לשנות משהו כדי שהקמפיין יכניס יעבוד כמו שצריך ויכניס לך כסף. 

ואם הכל תקין,

🤔 אז אולי שווה להעלות תקציב?
🤔 או להוסיף עוד קמפיין?
🤔 או להתרחב לעוד פלטפורמה?
🤔 או שבכלל קשה לעמוד בקצב של הלידים והגיע הזמן לגייס עובדים?
🤔 או להכניס אוטומציות לעסק שיעזרו לך להתנהל ובכך להמשיך להגדיל את העסק באופן קבוע ויציב! 

את כל זה מגלים בשיחות הקבועות שלנו 🙂

האמת שרוב הלקוחות שלנו אומרים שהתפקיד השני של השיחה יותר חשוב מהראשון, ואני מסכים עם כל מי שאומר את זה… 

אבל רגע…

השירות שלנו לא מתאים לכולם...

אז למי שהשירות שלנו מתאים?

✅ בעלי עסקים שמכניס בממוצע מעל 20K ש"ח בחודש.

✅ בעלי חנויות דיגיטליות שרוצים לייצר יותר מכירות.

✅ בעלי עסקים שרוצים לגרום לעסק שלהם לצמוח באופן קבוע ויציב.

✅ בעלי עסקים שנמאס להם להסתמך על "פה לאוזן" ורוצים להתחיל לייצר מנגנון שמביא להם לידים באופן קבוע ויציב.

✅ בעלי עסקים שנמאס להם לעבוד קשה על הפרסום האורגני שלהם ורוצים לפתוח עוד ברז לידים שמביא להם לקוחות.

✅ בעלי עסקים שרוצים לגרום לאורגני שלהם לעבוד בצורה טובה יותר ע"י פרסום ממומן (אורגני וממומן זה שילוב מנצח בביזנס).

✅ בעלי עסקים שמוכנים להשקיע בעסק שלהם כדי לצמוח.

✅ בעלי עסקים שמאמינים בעסק שלהם ובמה שהם עושים ורוצים לתת את הערך שלהם ללקוחות בהילוך יותר גבוהה.

✅ בעלי עסקים שעלות העסקה המינימלית שלהפ היא לפחות 1500 ש"ח או שיש להם סיסטם אפסלינג שהממוצע עסקה מגיע ללפחות 1500 ש"ח ללקוח משלם.

מתלבטים? מוזמנים להשאיר פרטים הטופס שנמצא בתחתית הדף ולבדוק איתנו אם נוכל לעזור לכם להתחיל לצמוח באופן קבוע ויציב!


ולמי השירות שלנו לא מתאים?

❌ בעלי עסקים שרק התחילו את דרכם וכרגע מפחדים להשקיע בעסק שלהם.

❌ בעלי עסקים שרוצים רק לשמור על המקום הנוכחי שלהם ולא מחפשים את הדרך להתקדם ולהתחיל לגדול.

❌ בעלי עסקים שכבר לא מאמינים בעסק שלהם.

❌ בעלי עסקים שרוצים להישאר One Man/Women Show ולא רוצים להתחיל לגדול.

❌ בעלי עסקים עם עסקאות קטנות ואין להם סיסטם אפסלינג שמגדיל את שווי הלקוח.

❌ בעלי עסקים שחושבים רק על עצמם ומוכנים לרמות ולגנוב מאנשים רק בשביל להכניס כמה שקלים.

❌ סקאמרים ושיווק רשתי למיניהם.

❌ בעלי עסקים שעדיין מחפשים את המחיר הזול ביותר ומצפים לקבל שירות VIP ותוצאות שאנשי פרסום בעלי ניסיון של שנים יודעים להביא.
מתלבטים? מוזמנים להשאיר פרטים הטופס שנמצא בתחתית הדף ולבדוק איתנו אם נוכל לעזור לכם להתחיל לצמוח באופן קבוע ויציב!

ואם שאלת את עצמך…

איזה תוצאות אנחנו יודעים לספק?
אז הנה חשיפה לחלק מהלקוחות שניהלנו עבורם את הפרסום והבאנו להם תוצאות מהממומן:

ואם קשה לך להאמין לי…

אז אפשר לשאול אותם מה הם חושבים על העבודה איתנו:

רוצה גם להתחיל לקבל לילדים ולקוחות חדשים מהממומן?

רוצה שזה יקרה באופן קבוע ויציב? לפרטים נוספים ובדיקת התאמה
השאר עכשיו את הפרטים שלך כאן למטה ואנחנו כבר נחזור אליך!

תפריט נגישות